mepskeps.webblogg.se

2014-04-21
16:44:16

+16 grader i skuggan...

 
... och typ 20 i solen!
Har ägnat största delen av min dag på terassen i solskenet, svärandes över att jag inte har kunnat njuta fullt ut av dagen pga min hals som värker så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Påsklovet lider mot sitt slut och jag vet inte säkert om jag kan ta mig till skolan imorgon, eller om lilla sjuklingen ska stanna hemma. Ingen dans blir det iallafall, hatar att vara sjuk.......

Nej men här ska inte klagas, jag har ändå gjort mitt bästa för att tillfriskna och testat alla huskurer som finns på denna jord.
Jag har kommit fram till:
-färsk riven ingefära i te ger lite sushikänsla
-honung är jätteäckligt i varmvatten usch
-bafucin är min bästis
 
Njut av solen nu go' vänner innan den går ner