mepskeps.webblogg.se

2015-07-31
11:50:52

DRICK OBOY DRICK OBOY







Om det är nåot jag älskar på somrarna är det att leva villaliv med mina vänner. Jeeeeeesus vad jag älskar det! I onsdags drog jag,Becka,Nea, Madde och Olivia till Olivias fammos villa i Maxmo skärgård. Vi gjorde allt som hör villalivet till. Åter igen blev jag påmind varför jag inte gillar att fiska. Alla andra satt och njööööt av tystnaden och lugnet på vattnet medan regnet droppade ner från himlen och myggorna bet en i nacken, men jag blev bara rastlös och stressad på att det inte hände någonting. Någon fisk fick vi inte. Jag fick lite sjögräs på kroken ifall det nu räknas som napp. Inte? Nähä.

På torsdagmorgonen for vi hem pga att alla skulle bort senare på dagen, medan jag for hem och skivade och frös in jordgubbar tillsammans med syster resten av dagen.