mepskeps.webblogg.se

2015-01-30
14:22:50

En bitter trafikfara filosoferar



Tjenatjena
Efter en muchos pinsam men ändå rätt okej vernissage igår kom jag hem och låg och vred mig i timtals innan jag tillslut somnade... Klockan 02:15 var det bara att bita ihop och stig upp. Som svar till folk som undrar hur jag klarar av att stiga upp mitt i natten och fara på jobb: jag har ingen j*vl aning. Jag går typ på autopilot.
Hursomhelst så stressade jag efter jobbet iväg till ÅA på ABI-dag. Sen som attan parkerade jag utanför ÅA,så fult att jag skäms, och bad till alla gudar att jag inte skulle hitta en böteslapp på rutan på eftermiddagen.
Själva ABI-dagen var helt okej, men det var varmt och dålig luft i auditorierna så nu sitter jag med en huvudvärk som skulle kunna jämföras med känslan av att någon borrar med en såndär asfaltborr i huvudet på mig. Usssch. Och fy vad jag är bitter. Jag bara klagar i den här bloggen. Skärpning. Positiva tankar.
Nu ska jag hinka i mig ett par liter te och se vadmer dagen gar att erbjuda.
Hastalavista.