mepskeps.webblogg.se

2014-01-30
12:36:57

Aaamen tjenare

 
Jaaa vad ska man säga.
I all min oseriöshet sitter jag nu och ser smexig ut i min turban.
Ohgod, jag lider av ögonbrynsbrist.
Someone give this girl some eyebrows!!!!!
Anyone?
No?
Okay...
 
Vaknade med sendrag i benet *härrrrrligt*, for till skolan och skrev matteprov i 2 timmar.
Satt första timmen och halvpanikerade då jag inte förstod det minsta, men sen då jag kom igång gick det väl helt okej. Lämnade upp först av alla och for och åt med Julia, världens äckligaste soppa,usch.
For sedan till Sweet Vaasa där jag mötte upp Nea,Isabella och Ulrika snabbt, innan jag for hem.
 
Sitter just nu med nytvättat hår i turban och har smått leidon.
Vill göra något men vill inte göra något.
Vill ha ännu en kopp te men orkar inte stiga upp.
I-landsproblem.