mepskeps.webblogg.se

2015-06-25
11:48:12

Midsommar dag 2







Efter att ha kommit hem från villa numero uno hann jag vara hemma i typ 2 timmar innan jag och Nea hoppade i Polon och körde till Bergö för att fortsätta firandet på Jenny och Wilis villa. Det var ett mysigt porukka som hade varit där redan en dag, varav hälften var kompisar från jobbet och hälften helt okända (som numera icke är okända) människor. Efter en tid i bastun vågade jag ta årets första dopp, vilket var såååå skönt. Allt var så himla härligt och ännu halv 6 på morgonen satt man på en sten vid vattnet och bara njöt av livet. Något man inte njöt av däremot var myggorna. Hui. Jag är så myggbiten att jag skulle vilja krypa ur mitt eget skinn. 

Docl slutade söndagkvällen med solsting, så midsommaren fick inte ett optimalt avslut, men all awesomeness väger upp. Utan tvekan den bästa midsommaren hittills!