mepskeps.webblogg.se

2015-05-27
19:31:11

Den perfekta powerwalken





Min tisdag har varit produktiv som tusan. Städningen inför studenten går framåt. Runt 12-tiden tog jag en paus och for på lunch till Loftet med los bitchados Nea och Olivia för en mysig stund fylld med mat och prat. 
Väl hemma igen satte jag mig ner för att plugga inträdeslitteratur eftersom jag insåg att det är en dryg vecka kvar tills inträdesproven börjar. Hjälp. 
Slutligen fick jag ryck och for ut på en powerwalk. Det blev 10,2 km så nu är mina ben väldigt trötta. Speciellt eftersom jag hade träningsvärk redan från början. Men jag fik ett bra flyt med solen i ögonen och podcasts i öronen. Ska passa på att göra smygreklam för Zara Larsson och hennes kompis pod. Den är precis min humor. Det fantastiska resan heter den. Lyssna!