mepskeps.webblogg.se

2015-04-28
13:42:10

20 frågor som ingen av er frågat

1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?
Friends. Fatta hurroligt det skulle vara

2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn?
Sångerska. Haha. Lagom realistiskt.

3. Vilken är din favoritdoft?
Kokos och vanilj, finns inget bättre. 

4. Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då?
Tillsammans med andra stenbumlingar så jag skulle ha sällskap.

5. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du?
Har panik så in i h-vete


6. Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet?
Jag hade iallafall haft starkare armmuskler haha

7. Vilket är ditt favoritverktyg?
Hammare, eftersom det är typ det enda jag vet hur man använder korrekt.

8. Vad gör du om tio år?
Inreder min egenbyggda pafflåda som jag bor i på vasa torg. Nämen allvarligt hoppas jag att jag fått någonslags ordning på mitt liv.

9. Vilken är din bästa danslåt?
Shake:ar till allt som har ett någorlunda acceptabelt beat


10. Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då?
Kläder åt mig själv. Det är inte lätt att hitta kläder åt mig i butik. Men nu är det ju så att jag är ungefär lika pysslig som en stenbumling.



11. Hur skulle du hantera det om du vann typ 108 560 000 euro?
Jag skulle antagligen köra en Marshall ut How I met your mother. (Springa omkring på stan och ropa: "I'm carrying a lot of money!!" pga nervositet över att bära på stora summor)


12. Vad tycker du om ordet hen?
Otroligt använbart när man talar om människor vars kön är svårt att gissa sig till samt användbart då man vill ha en kortare variant av "hon/han"

13. Vilket är ditt bästa recept och varför, får vara mat eller bak?
Vegelasagne/Bönbiffar

 



14. Vad tycker du om köttkonsumtion?

Som semivegetarian är det ganska klart vad jag anser. Nämen, ät ni bara sålänge jag inte behöver göra det. Jag tycker rött kött smakar förfärligt.


15. Är du beroende av något?
KAFFEKAFFEKAFFEKAFFE. Det flyter kaffe i mina ådror.
 


16. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför?
Jag har väldigt lätt att koppla n ltar med olika livsskeden och är i grund och bottenen sjukligt nostalgisk människa, så alla låtar jag någonsin hört framkallar nostalgistunder. Även fast det är en låt som jag lyssnat på förra veckan.

17. Vad gör dig riktigt förbannad?
När någon avsiktligt vill såra en människa.

18. Har du något riktigt bra husmorstips?
Laga frukost på kvällen. Overnight-oats är deet bästa som finns om ni, som jag, vill sova så länge det bara går och ändå äta frukost på morgonen. Såå lätt att bara slänga fram ur kylskåpet.
 


19. Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra?
Ärligt talat nej. Är väl den enda människan som inte ens tycker om ICA-reklam.

20. Är du lik dig nu, som du var när du var barn?

I viss mån. Jag är fortfarande envis, bossig och små-underlig. Jag är dock säkrare på mig själv och älksar numera allt som jag hatade som barn (typ motion och frukter haha) och hatar sådant jag älskade förut (typ godis och hästar. Okej jag hatar inte hästar, men jag är livrädd för dem och jag skulle nog kräva mycket betalt för att röra i en)
 
HAHAHHAHAHAHA hittade en bild från min och Neas ungdom. Herrejesus. Vi skulle på lågstadiedisco. Skrattar ihjäl mig.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: